Інтернет-магазин Teplorry гарантує, що куплений товар є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектація товару перевіряється при покупці.

Покупець в обов'язковому порядку, разом із замовленим товаром, отримує розрахунковий документ (товарний чек) та гарантійний талон.

 

Договірні гарантійні зобов'язання інтернет-магазину Teplorry

  1. Продавець гарантує, що придбаний виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.
  2. Гарантія на продані вироби, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.
  3. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), та даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем.
  4. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
  5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
    • втрата гарантійного талону (якщо виріб ним комплектується), наявність у ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;
    • незбіг серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується);
    • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі;
    • наявність механічних пошкоджень (пам'ятості, сколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
    • наявність ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
    • наявність пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
    • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
    • наявність пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
    • несправності, що виникли внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
    • виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
    • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
    • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
    • некоректна робота з програмно - апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios тощо);
    • а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
  6. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до авторизованого сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
  7. Заміна виробу здійснюється лише в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати, на підставі укладання авторизованого сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів без урахування часу транспортування.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Обмін та повернення товарів

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупці інтернет-магазину мають право на обмін або повернення куплених товарів. Скористатися цим правом покупець може протягом перших 14 днів з моменту покупки (за винятком дня покупки) при дотриманні низки вимог до товару:

  • Збережені та не пошкоджені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування, пломби та захисні плівки
  • Товар повинен бути новим, тобто який не був в експлуатації і не має візуальних слідів використання (подряпин, потертостей);
  • Пристрій не активувався, його програмне забезпечення не змінювалося.