Інтернет-магазин Teplorry гарантує, що куплений товар є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектація товару перевіряється при покупці.
Покупець в обов'язковому порядку, разом із замовленим товаром, отримує розрахунковий документ (товарний чек) та гарантійний талон.
Договірні гарантійні зобов'язання інтернет-магазину Teplorry
- Продавець гарантує, що придбаний виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.
- Гарантія на продані вироби, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), та даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем.
- Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
- Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
- втрата гарантійного талону (якщо виріб ним комплектується), наявність у ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;
- незбіг серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується);
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі;
- наявність механічних пошкоджень (пам'ятості, сколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
- наявність ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
- наявність пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
- наявність пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
- несправності, що виникли внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
- роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
- некоректна робота з програмно - апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios тощо);
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
- У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до авторизованого сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
- Заміна виробу здійснюється лише в тому випадку, якщо його не можна відремонтувати, на підставі укладання авторизованого сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів без урахування часу транспортування.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Обмін та повернення товарів
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупці інтернет-магазину мають право на обмін або повернення куплених товарів. Скористатися цим правом покупець може протягом перших 14 днів з моменту покупки (за винятком дня покупки) при дотриманні низки вимог до товару:
- Збережені та не пошкоджені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування, пломби та захисні плівки
- Товар повинен бути новим, тобто який не був в експлуатації і не має візуальних слідів використання (подряпин, потертостей);
- Пристрій не активувався, його програмне забезпечення не змінювалося.